Wednesday, May 2, 2012

So, first entry huh?

Assalamu'alaikum.

1st of all, aku memang tak tahu nak tulis type apa kat first entry ni. NOOB sangat rasanya bila nak buat entry-entry ni. LOL. Okay. Aku tipu. Aku ada blog lain sebelum ni tapi oleh kerana busy tahap gaban masa kat U dulu, terpaksa ditutup.


Why blogging?




Okay. Why? Sebab aku rasa update di facebook ni terlalu mainstream. Membosankan.
Setiap kali bukak, adalah luahan hati, ayat yang jiwang (okay, aku mengaku aku pernah buat), invite jadah naharom segala dan sewaktu dengannya. Kemudian, beralih pula kepada twitter.


Anda tahu apa itu twitter? Twitter = tahi twitter, laman soSIAL di mana orang akan tweet segala jadah yang  tak berfaedah. Dan bila dah semua dok pakat berblogging ni, dan dari sebab itulah aku berliar-liar dengan blogging ni.
Di sini juga aku boleh luahkan isi hati aku, mana la tau si dia tengok and then terharu. Pastu update segala apa yang telah buat pada hari or minggu tu. In b4, terasa sangat-sangat? LOLOLOLOL. #jk



Cukup sampai sini je kot. Tak tahu nak tulis apa. Dah namanya 1st entry. Takkan nak berjela ye dak? Okayla. Esok aku update apa benda yg 'osem' gila aku lalui pada hari ni. Kalau rajinla. KALAU. Nak tido dulu. Salam dan Selamat Malam.



1 comment: