Tuesday, May 8, 2012

Kertas, Dewan, dan Peperiksaan




Ye, ye dan ye. Aku tahu minggu ni sepatutnya adalah minggu paling busy bagi budak IPG, taktahu la kalau ada IP yang takde exam. Tapi camno nak buat kan. Dan banyak la makhluk-makhluk yang bernama manusia akan mula bising pasal exam kat dinding-dinding pesbuk. Hang nak study, study. Taknak study, jangan pulak nak buat bising pasal exam la, apela.


Bercakap pasal exam. Mesti la semua orang ade pengalaman kan? Tipula kalau takde. Pengalaman aku pasal exam-exam ni bolehla cikai-cikai camtu. Tapi kalau di flashback kan balik, nak tergelak pun ada. Tiru-meniru, pembetulan markah, and so on. Kalau kat sekolah, 'toyol' adalah satu benda paling femes (aku pun pernah buat). Siap main passing-passing lagi. Kat U jangan ceritala, kawalan ketat pun boleh lepas. Apapun, aku cuma boleh cakap, masing-masing ada pengalaman sendiri. Pengalaman itu sendiri yang mendewasakan kita.





Apapun, aku nak ucap selamat menduduki peperiksaan kepada semua termasuk la grup aku sendiri. Buat exam elok-elok. Jangan bawak toyol, nanti merana badan korang. Dan semoga 4 rata semua sem ni.

*pst, aku tahu korang takkan cecah angka 4 tu. LOL.

2 comments:

  1. Good luck 2 u bro!!hahahaha!

    http://aku-lazy.blogspot.com/2012/05/hari-ini-fikiranku-kaku-suara-aku.html

    Share mine here also! pasal ujian juga!kebetulan la!hahaha!

    ReplyDelete
  2. slmat menduduki exam!!! sya xde exam! haha.

    ReplyDelete