Monday, May 14, 2012

Rekreasi dan Peperiksaan

Alhamdulillah. Selesai sudah satu kertas peperiksaan. Nak cakap senang tu, aku hanya mampu tersenyum sahaja. Mungkin Allah telah permudahkan aku untuk menjawab kertas tadi kot. Harap paper BM dan yang lain-lain macam tu jugak la ye. Wee~


Bercakap pasal rekreasi. Hmmm. 2 hari lepas satu batch kitorang diberi tugasan untuk melakukan program Rekreasi dan Kesenggangan under subjek PJt. Lokasi dekat pantai Esplanade. Depan IP kitorang jep. Korang ado? HAHA.


Aku taktahu na tulis ape. So letak gambar jela. Enjoy!


Sila klik link untuk cerita penuh.










Semua budak tiba di Esplanade





Barang-barang yang digunakan untuk memasak




Ketua jurumasak(baju putih) dan pembantu2nya.
Comel kan ketua dia? Nak nombor habaq mai je aku k. LOWL





Sesi pasang-memasang khemah




Afiq Azman. Jurufoto dari TESL 2 yang enseng




Sesi melepak sambil berkelahi berbincang




Sarapan




Sesi keluarkan bakat yang terpendam




Meng'tan'kan kulit sebelum aktibiti



1st aktiviti. Galah Panjang



Jek : Secara keseluruhannya, saya amat gembira. Walaupun
       xpuas hati dengan MG pasal benda ni dibuat time exam,
                                saya tetap gembira. Majulah PJ utk IP! *ok. aku tipu.





Peace Yaw!




                                              


Presiden yang penuh dedikasi. Akan menggunakan hailer
tidak kira masa dan tempat. LOLOLOL



Masa untuk bola tampar kain!




Bersemangat waja.



Paling cute dan hyperaktif.




"Panas betul"











Nampak Line blakang tu? Dalam masa seminggu dua nanti
adala alien terjah ala-ala Battleship gitu.
Ekslusif bhai gambar ni. LOL
*abaikan 2 orang dalam gambar tu




Laa. Takkan nake blah da kot. haiz.


1,2,3.. AYAM!!!!!


Dua grup yang akan meggila bila bergabung.


Sebenarnya aku rasa agak tahi sikit. Sebab apa? Yela, tahi sebab update time exam. Bangang betol. LOL. Okla. Kepada yang xde dalam gambar tu. Sori bebanyak sebab banyak sangat gambar kalau mau diupload. Ada masa aku letak dalam fb. Takde mase, korang ambil la dari aku sndri. Eceh. berpantun pulak.

Ada cerita lagi nanti, aku post. Babai. Salam.

No comments:

Post a Comment