Friday, July 20, 2012

Ramadhan dan Kasut Baru

Haa, apa habaq semua? Akhirnya, bulan yang dinanti-nantikan seluruh umat Islam di serata dunia telah pun tiba. Hangpa tau apa dia? Itu la dia bulan Ramadhan. Bulan di mana seluruh umat Islam akan berpuasa dan pintu taubat terbuka luas bagi hamba-hambaNya. Bulan ini juga penuh kerahmatan bagi seluruh hambanya dan banyak rezeki melimpah ruah. Haa, xsemena2 elaun kitorang pun keluar hari Khamis semalam. Magic x magic bila nak Ramadhan ni.


Kasut baru? Ni nak bagitau ni. Isnin baru ni aku ada terima parcel from al-Ikhsan dari Johor Bharu.



Jeng, jeng jeng...


???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Tadaa! Inilah kasut berbau kedai..


Kalau hangpa nak tau, harga asal kasut ni dalam RM220. Tapi al-Ikhsan ada buat promo, aku pun rembat dari online laa tanpa pikiaq apa2 lagi. RM89 harga promonya. bukan senang nak dapat kasut ori Adidas smart2 pada harga bawah RM100. Aku ada seketul kasut Adidas kat rumah, tu pun dah RM259. Lepas ni target aku mau rembat but Adidas F-50 adizero yang ada sensor apa tah aku xingat. Serius ringan kasut tu. Tapi kena berkorban duit sikit la kan.


Sampai sini jela entry aku. Sempena Ramadhan ini, marilah sama-sama kita tingkatkan amalan kita dengan banyak beribadah. Tarawih jangan tinggal selalu naa. *pst, aku pun dulu perangai macam setan juga. #LULZ

No comments:

Post a Comment