Saturday, June 23, 2012

Coffee Prince

Dah berjambang muka aku bila tak update blog ni. HAHA. Sebenarnya, the point is MALAS. Takde benda nak update. Cuti 3 minggu tu pun bukan ada benda yang menarik pun. Aku ni tak famous macam korang. Ada je benda nak update setiap saat. SILA TERASA.






Update kali cuma aku nak beritahu yang aku dah habis tengok kesemua episod drama Korea 'Coffee Prince' dalam masa 6 hari. Aku beli yang boxset beb. Tak main la pirate-pirate punya ni. LOL. Serius aku cakap, memang best citer dia. Tak macam cerita Korea lain yang pernah aku tengok.


Dia mengisahkan sorang budak pompuan berumur 24 tahun yang menyamar sebagai lelaki untuk bekerja di Coffee Prince untuk sara keluarga dia. Dia terpaksa menipu bos dia supaya tak kehilangan kerjanya sehinggalah sesuatu kejadian yang tak disangka membongkarkan diri dia yang sebenar.


Oh. Sebelah DVD Coffe Prince tu citer Hello! My Lady. Tu pun antara yang terBest.


So, nak tahu cerita dia, korang layan la citer ni sendiri. Nak pinjam? Err. Guwa rasa guwa kena pikir 4, 5 kali dulu kot. Better korang pergi beli sendiri. HAHA.


Apa-apahal, chow. Salam.



No comments:

Post a Comment